piątek, 31 stycznia 2014

make up teenage / I see fire εїз ✿  ツ

Hej słoneczka !

Dzisiaj chciałabym napisać o tym co mnie poprostu denerwuje w internecie na innych bloga / vlogach czy na ulicy . A więc tak jak nazwa wskazuje naszym  tematem przewodnim jest makijaż . Czy wy też myślicie , że takie 10 latki są żałosne kiedy się malują do szkoły czy w internecie ? No ludzie błagam dziewczyna jest o 3 lata młodsza odemnie i się maluje już eleinerem -.- Nie odbierzcie mnie źle ja poprostu wyrażam swoje zdanie . Ja osobiście nie używam kosmetyków , no może na jakieś imprezy szkolne , to tak , ponieważ moim zdaniem jest mi to nie potrzebne , jestem za mloda . Wiecie , że od tuszu do rzęs zaczą wam wypadać szybciej rzęsy ? Wiecie , że od wczesnego farbowania włosów wasz włosy będą osłabione ? Coś mi się zdaje , że nie . Malujecie sie w wieku 9-13 po co ? Po to , żeby się chłopakom spodobać ? Uwierzcicie mi to bardziej ich odstrasza niż przyciąga . Pewnie pomyślicie skąd wiem ? A otóż z tąd , że jestem tak jakby w ,, paczce '' gdzie jest sporo chłopaków i sięich pytałam . Oni wolą naturalne dziewczyny . Więc zrozumcie wszystkie jesteście piękne jak jesteście naturalne. Dla mnie jesteście piękne :) Tylko moim zdaniem ja jestem brzydka :) ale dodam wam moje zdjęcie , żeby post miał jakieś kolory :)
Jeśli chodzi o drugi temat to chciałam wam pokazać od wczoraj moją ulubioną piosenkę a raczej jedną z paru . Śpiewa ją rudzielec czyli Ed Sheeran ,, I see fire '' w sam raz dla ulubieńców filmu Hobbit , bo będzie w najnowszej części .
ZADAWAJCIE MI PYTANIA TO ODPOWIEM NA PYTANIA :)




A wy co sądzicie o malujących się nastolatkach w wieku 9-13 ? 
Podoba wam się piosenka ? 
Zadacie pytanie ?


18 komentarzy:

  1. Według mnie żadna nastolatka, niezależnie od wieku, nie powinna się malować. Cera niszczy się przez kosmetyki a przecież jesteśmy młode i tyle lat przed nami! Akceptuję tylko tusz na rzęsach.

    Pozdrawiam,
    zuuziaa.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń

  2. Wiesz co, strasznie podoba mi się twój blog :) wszystko idealnie pasuje do siebie.
    Twoje posty też są niczego sobie. Widzę, żę wkładasz w nie dużo pracy :) nie przestawaj pisać bo wychodzi ci to naprawdę genialnie :D
    może obserwacja za obserwację? - jeśli oczywiście spodoba ci się mój blog lub dodanie blogów w ulubionych blogach? - jeśli oczywiście zechcesz :D (odpisz u mnie)


    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem dziewięciolatka malująca się nie wygląda fajnie .
    http://my-colorful-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie też w wieku 9 -13 lat nie powinny się malować . Ja jakoś szczególnie nie przepadam za malowaniem twarzy . Czuję się jakbym miała tapetę :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie to zupełnie bez sensu. Takie dziewczyny 100 razy lepiej wyglądają bez makijazu. Nie rozumiem po co się oszpecają ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog <3
    zapraszam do mnie ;

    ulalaa.blogspot.ccom

    będzie mi bardzo miło kiedy klikniesz OBSERWUJ <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam tylko kremu bb i korektora, a kosmetyków mam full ;P
    Świetny blog.
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ;3
    my-dreams--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog <3
    zapraszam do mnie ;

    ula-ulaa.blogspot.ccom

    będzie mi bardzo miło kiedy klikniesz OBSERWUJ <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uważam że 13 to jeszcze spk...ale niżej to już przeginka.
    Obserwujemy? ^^
    http://iampatrysja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja od czasu do czasu sie pomaluję ale to dość rzadko :)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. ja w wieku 10 lat nawet nie myślałam o makijażu a teraz widzę właśnie dziewczyzny, które nawet nosząwysokie obcasy, mają odkryty dekold i tapetę na twarzy :((
    www.best-frieend.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. też mi sie to nie podoba, ale one same sie przekonają później, że ich cera się strasznie zniszczy.

    Obserwujemy?- napisz u mnie ;)
    blondynka-przedstawia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie na widzę tyle tapety u dziewcząt w właśnie takim wieku -,- One same nie zdają sobie sprawy, że to źle wpływa na ich cerę.
    Obserwujemy? Ja już obserwuję http://upitaazyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. piosenka fajna, a dziewczyny z makijażem w wieku 9 lat to przesada

    Klikniesz w baner Sheinside? Proszę i dziękuję :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja rozumiem puder w niektórych miejscach w wieku 12+ lub rzęsy jeżeli ktoś ma naturalnie niewidoczne. Ogólnie jestem przeciw

    a może wspólna obserwacja?
    http://loczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. nie rozumiem takich młodych dziewczyn które się malują :/
    sama mam 14 lat i nie potrafię się pomalować XD
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna piosenka.
    Znaczy.. ja się maluję od roku . Mam 13 lat :D Ale nie jakoś tak strasznie czy coś. Tylko rzęsy , a jak coś wyskoczy to pudrem , ale nie podkładem , ani nic takiego. To moim zdaniem nawet nie wypada. Siara...-.-

    obserwuję i liczę na rewanż

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję jeśli komentujesz ✿✿✿
Każdy komentarz motywuje do działania ◕‿◕
Heaters make me famous ♛♔♕