wtorek, 28 stycznia 2014

Be yoursef . No , I can't

Hej Robaczki ! 

Jak sama nazwa wskazuje chciałabym napisać coś co dotyczy napewno połowy a raczej większości z was , nie mówie , że mnie to nie tyczy . Jak często chciałaś/chciałeś wyrazić swoje zdanie przy znajomych ? Obawiam się , że często . Właśnie tu jest to miritum tego postu . Be yoursef . No , I can't , ( Bądź sobą . Nie , nie potrafię ). Nie potrafimy wyrazić swoich uczuć , przemyśleń , bo co ? Boimy się odrzucenia , mniej popularności , nie zrozumienia ? TAK . To chyba się tak nazywa . 
Np. koleżanka/kolega mówi , że ona słucha Justin'a Timberlake'a a ty za nim nie przepadasz i wolisz One Direction i Justin Bieber'a . Wstydzisz się tego powiedzieć , bo boisz się powiedzieć , że słuchasz tych ,,gejów'', choć oni nimi są . A jeśli wkraczamy w ten temat to powinna tu być jakaś toleracja , nie uwarzasz ? no , bo kogo to obchodzi czy jestes taki czy owaki ? Najważniejsze jest to co masz w środku . 
Piszę tego posta , bo sama w sobie coś takiego ostatnio zauważyłam , że pare razu nie jestem wobec siebie 
fair , czyli sobą . Ale wiecie co ? Postanowiłam to zmienić .Tak już nie będzie . Jestem w 100 % sobą , akceptuje siebie . I taką się kocham . 




Mam nadzieję , że spodobał ci się ten post i zostawisz po sobie komentarz :) A byłoby jeszcze lepiej jakbyś dodał/dodala się do obserwowanych ( ale do niczego nie zmuszam ) ;)

A WY ZAUWAŻYLIŚCIE W SOBIE COŚ TAKIEGO ? 
TEŻ CZASEM ZMIENIACIE SIĘ NA POTRZEBY INNYCH ?





3 komentarze:

  1. Mam do Ciebie prośbę, przepraszam za spam, ale czy mogłabyś kliknąć w banner od sheinside na moim blogu?
    Jeśli to zrobiłaś napisz mi w komentarzu, a ja zaobserwuję twój blog i polecę go w następnej notce! <3
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wstydzę się moich idoli i uważam, że nie warto zmieniać się dla innych!

    Obserwujemy? agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    PS. wyłącz weryfikację obrazkową!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam, że aby zajść daleko w życiu, trzeba mieć cel i własne zdanie! Masz genialnego bloga, taaak miło tu u Ciebie!
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj, wtedy ja postaram się odwdzięczyć :)

    ✿✧☽♥☆ ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM ✿✧☽♥☆

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję jeśli komentujesz ✿✿✿
Każdy komentarz motywuje do działania ◕‿◕
Heaters make me famous ♛♔♕