środa, 29 stycznia 2014

Facts about me

Hej słoneczka !

Dzisiaj przychodzę napisać wam o mnie w faktach . Chciałabym napisać przynajmniej ich 6 . No bo jeśli macie czytać mojego bloga , to moim zdaniem powinniście cos o mnie co nieco wiedzieć :)
Ale chciałabym wam podziekować za komentowanie mojego ,, pierwszego '' posta nie licząc oczywiście tego powitalnego . Nie martwcie się będę dodawać tutaj zdjęcia ale narazie nie teraz , bo jestem chora i obczajam bloggera . Haha . To zaczynajmy :

1. Boje się sama wracać do domu jak jest ciemno , normalnie trzeba mnie zaprowadzać pod 
       same drzwi :) Sama niewiem czemu , poprostu chyba jestem jakaś niedorobiona :) haha .

2. Moją przyszłość chciałabym wiązać z muzyką , tańcem i grą na gitarze. Mam taki jakiś 
poroniony pomysl , że założe sobie konto na YT i będę dodawać tam filmiki jak śpiewam 
tak samo jak np. Madilyn Bailey . Może to się dla was wydawać śmieszne ale chciałabym zrobić taką karierę jak Rihanna , ale nie poto aby robić skandale czy być sławną dla kasy , nie .Poto aby moja muzyka była rozpoznawana. 


3. zrobie sobie razem z moją najlepszą przyjaciółką kolczyk w nosie ale w płatku nie w przegrodzie na znak , że jesteśmy nie rozłączne . Choć ja jej kiedyś przez przypadek rozbiłam warge  , a ona ostatnio rozjechała mi palca łyżwą . Chcialabym również zrobić sobie tatuaż i przefarbować włosy na czerwono .


4. Jak będę miała 19 lat i zdam maturę wyjadę i zamieszkam w Londynie . Mam nadzieję , że ten plan wypali , bo sie już na niego napaliłam . Chciałabym tam studiować a jak nie to otworzę kawiarnię lub cukiernie z przeróżnymi ciastami i ciasteczkami :)


5. Nie wyobrażam sobie życia bez mojej przyjaciółki z resztą ona bezemnie chyba też . Ostatnio miała problemy z nogą i nie było jej tydzień i pare dni w szkole . UWIERZCIE ryczałam na przyrodzie bo nie miałam z kim zeza do książki porobić . Jednym z moich marzeń jest to , żeby to sie nie rozpadło . Nobo przecież przyjaźń jest na zawsze , PRAWDA ? 



6. Marzę czasem o tym , żeby wylecieć z tąd jak najdalej i wiecie , co ? Mam nadzieję , że jak będę dorosła to podróży nie będzie mi brakowało , że gdzie bedę chciała polecieć to polecę . Chociarz kocham jedździć nad morze , zagranice to mam jeden problem . Nie mam nerwów do siedzenia paru godzin na tyłku bez ruchu w samolocie , statku czy samochodzie ... CHCE BYĆ WOLNA . 



A WY MACIE JAKIEŚ PLANY NA PRZYSZŁOŚĆ ? 
TEŻ CHCECIE BYĆ NIE ZALEŻNI ?










10 komentarzy:

  1. Punkt 4 mam taki sam!!! No, może ewentualnie USA. ale też kawiarnia z ciastkami najlepiej hahaha

    donimica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też boję się iść po ciemku zawsze się boję ,że ktoś coś mi zrobi

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki! :D W tym roku już niestety 20 kończę ^^ Co do obserwacji to jasne :) Ja już :) Teraz czekam na Twoją kolej :)
    www.themissydi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesujący post! Punkty 1 i 4 mamy trochę podobne ;)
    Zapraszamy na nowego posta!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu jesteśmy bardzo podobne *.*

    p.S. wyłącz weryfikacje komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post, ciekawie piszesz :). Ja bym strasznie chciała pojechać do Londynu, nie wiem czy zamieszkać, ale pojechać bardzo
    http://czolgista-repost.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł z karierą wcale nie jest dziwny :) Bardzo dobrze, że masz takie ambicje :) + Uwielbiam Madilyn :)
    Też kiedyś miałam plany co do Londynu, ale ostatnio zmieniam zdanie :)
    Ciekawy post i ogólnie fajny blog :)

    http://takwieleniedopowiedzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wyjazd do Londynu? faajnie, fajnie :D moim planem jest wyjazd do NYC <3 oby się spełniłoo :D
    + dziękuję za komentarz i również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję kochana :)
    Ja zawsze wracam sama po ciemku często przez krzaki jakoś się przyzwyczaiłam :D też bym chciała zrobić karierę :) Jak ty :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję jeśli komentujesz ✿✿✿
Każdy komentarz motywuje do działania ◕‿◕
Heaters make me famous ♛♔♕